Przyciąganie miłości

Zgodnie z Prawem Przyciągania przyciągasz aż do swojego życia te rzeczy, dryg także sytuacja, które korespondują spośród twoimi dominującymi myślami a przekonaniami – także świadomymi gdy dodatkowo nieświadomymi. Każdy obręb twojego życia, twoje wigor, pieniądze, zależności jest pod wpływem tego potężnego Uniwersalnego Prawa – „podobne przyciąga podobne”.Na jakiej jesteś częstotliwości? Wszystko, włącznie ciebie, twoje myśli zaś ileś, co chcesz bądź nie chcesz doznać jest czystą energią o różnej częstotliwości. Prawo Przyciągania opiera się na zasadzie, że podobna siła przyciąga podobną energię. Przyciągasz aż do siebie negacja logiczna owo, czego pragniesz natomiast owo, co jest wewnątrz harmonii z twoją częstotliwością, wibracją. Ta natomiast jest zdeterminowana przez dominującą postawę umysłu, twoje najczęstsze myśli tudzież głębokie przekonania.Możesz wywlec niewiele wybierzesz. Aby świadomie wydostać garść, czego chcesz doznać wewnątrz swoim życiu musi to być twój zapoznany wybór. Nie basta przeciwnie wzdychać zaś chcieć. Potrafisz wywabić ogół, dlatego że natychmiast jesteś łączny ze wszystkim, widzialnym zaś niewidzialnym. Nikt także guzik negacja logiczna istnieje w środku oddzieleniu od ciebie. Poczucie oddzielenia, jakiego doświadczamy w świecie fizycznym jest podyktowane dzięki podejście, wewnątrz który nasze zmysły odbierają ten nieprzebrany wielka woda wibrującej energii. Jesteśmy jednością z Uniwersalnym Umysłem, spośród którego pochodzą wszystkie rzeczy. Twórcza moc twoich myśli jest nieograniczona.Zmiana częstotliwości. Aby świadomie przyciągnąć owo, co wybierasz by zaistniało w twoim życiu, musisz przyuczyć się dostroić energię twoich myśli dodatkowo działań z esencją twojego wyboru.Twórcza wizualizacja jest podstawową techniką skutecznego przeprogramowania podświadomego umysłu. Dzięki niej zaczniesz wlec do życia te rzeczy zaś stosunki, które wprawnie wybrałeś.Zrozumienie Prawa Przyciągania nie polega na obwinianiu siebie oznacza to kogoś zbytnio niepożądane dar naszego życia. Obwinianie się w dalszym ciągu w wyższym stopniu przyciąga zadatek, których nie chcesz. Znajomość tego Prawa powinna trochę darować ci siłę, tak aby zdjąć całkowitą odpowiedzialność za obecne uzdolnienie w poprzek uchwycenie potęgi myśli. Biorąc obligacja w środku własne egzystencja, udzielasz sobie w środku ten rodzaj siły aż do zmiany tego życia.Prawo przyciągania jest neutralne. Nie osądza, nie karze, negacja logiczna nagradza. Służy by powiązać podobne energie ze sobą. Ty określasz kryteria w poprzek myśli także przekonania, zaś ono nienagannie dopasowuje je natomiast łączy z rzeczą, która spełnia twoje kryteria.Nie musisz się instruować gdy Prawo Przyciągania działa. Jest to Uniwersalne Prawo Wszechświata, działa niezależnie odkąd tego czyli je rozumiesz także akceptujesz, nigdy nie przestaje działać. Twoim podstawowym celem jest zmiana mentalnego nastawienia przez zmianę dominujących myśli również przekonań. By stać się panem własnego życia musisz ogarnąć własny umysł, i negacja logiczna Prawo Przyciągania.Za sprawą filmu „The Secret”, dużą uwagę skupiło dopiero co Prawo Przyciągania. Jednakże obraz nie ukazuje całego obrazu. Prawo Przyciągania jest podstawowym Uniwersalnym Prawem, które spaja ogół wraz, nie mówiąc o przed istnieje wciąż siedem Uniwersalnych Praw, do których odnoszą się starożytni mistycy plus tajemne nauczania. Poznając wszystkie Prawa Wszechświata zrozumiesz prawdziwą naturę rzeczywistości dodatkowo jakim sposobem możesz znosić życia opartego na własnych wyborach. Prawo Przyciągania jest pierwszym, głównym krokiem w środku tym kierunku.Wiele napisano książek o potędze podświadomości. Wiele napisano książek o prawie że przyciągania. Dlaczego tym samym sporo ludzi rezygnuje ze stosowania go wewnątrz życiu, mówiąc, że jest bzdurą, iż nie działa. Ten towar powstał na podstawie moich wieloletnich doświadczeń, dokąd za pośrednictwem stosowaniu zasad prawa przyciągania dostaje stale owo czego potrzebuje oraz wypowiedzi ludzi na wielu forach. W książkach uczą, że zupa co masz przyrządzić, to wyznaczyć czego chcesz, zobaczyć w wyobraźni sobie rzecz jasna cel natomiast potwierdzić, iż go masz…a tu jest nieduży błąd.Pierwsze co masz zmajstrować, to unaocznić sobie, że jesteś dzieckiem Wszechświata (Boga pod warunkiem jesteś osobą religijną), w rzeczy samej samo ważną kiedy drzewa, gwiazdy, zwierzęta. Kiedy ciebie zabraknie zryw puste teren zabudowany, które nikt negacja logiczna zapełni. Z jakiegoś powodu przyszedłeś na ten świat. Jesteś ważny. Masz przepis istnieć tutaj oraz cieszyć się darami jakie niesie dla ciebie Wszechświat.Dlaczego owo podkreślam? Ponieważ bez ustanku mam w pamięci medytację, którą prowadziłam kobiecie do wnętrza nader ciężkiej sytuacji rodzinnej oraz finansowej. W medytacji pojawił się jej płynący aż do niej prześliczny kielich ozdobiony szlachetnymi kamieniami. Czara spokoju plus ukojenia, św. Grall…natomiast pani w myślach powiedziała „Nie jestem godna” natomiast kielich znikł.Z przykrością stwierdzam, iż wciąż tkwi wewnątrz trudnej sytuacji, natomiast wizualizuje sobie cele oraz poprawę życia. Niestety, podświadomie sabotuje je, ponieważ negacja logiczna wierzy, że jest godna.Pierwsze co mamy sobie uzmysłowić to…Jesteśmy godni miłości, szczęścia dodatkowo zaufania. Jesteśmy godni zdrowia, spełniania marzeń a radości. Jesteśmy godni.Po drugie – kiedy jesteś w tej chwili uświadomiony, ze jesteś warty wszystkiego, co Wszechświat ma ci do zaoferowania jako najbardziej wyobraź sobie intencja swoich marzeń. Uczą nas, by było owo wewnątrz czasie teraźniejszym. To jest prawidłowe, natomiast na miarę zwykle chochlik tkwi wewnątrz szczegółach. Po pierwsze danie, pod warunkiem jestem zdrowa, owo się negacja logiczna mam potrzeby się leczyć. Jeśli mam wyśniony hacjenda, to negacja logiczna mam potrzeby go budować. Jeśli garść mam…to nie mam potrzeby tego zdobywać. Czyli nie podejmuję działań do wnętrza tym kierunku. Po drugie, lecz wciąż rzeczy martwe są niezmienne. Jeśli chce czegoś żywego dodatkowo rozwijającego się…to mam sprezentować temu miejscowość na progresja a zmianę.Przykład. Kiedy miałam sepsę, negacja logiczna mówiłam „Jestem zdrowa”, lecz moja akceptacja brzmiała – „Zdrowieje, spośród każdą chwilą wracam do zdrowia.” W ciągu 16 dni wyszłam ze szpitala…podziękowanie Bogu (Wszechświatowi na sposób kto woli), lekarzom tudzież sobie.Kiedy potrzebowałam pracy, moja pochwała brzmiała „Jestem dobrym pracownikiem, każda interes jest szczęśliwa mogąc mnie zaangażować” – dodatkowo działaBogactwo – Pieniądze przychodzą aż do mnie wewnątrz obfitości ze wszelkich źródeł.Z tego co zauważyłam na forach bardzo w wielu przypadkach są popełniane podstawowe błędy..używanie czasu przeszłego lub przyszłego.Przykład„Zdam egzaminy” – trwanie przyszły, przyszłość nie określona. Kiedyś przypadkiem zda.Prawidłowym na rzecz mnie ujęciem tego celu byłoby „Mam wiedzę zaś umiejętności by przekazać egzamin. Odpowiedzi na pytania przychodzą mi z łatwością.”„Dostanę pracę” – ongiś na pewno…”Pracodawca jest szczęśliwy zatrudniając zdolnego oraz dobrego pracownika jakim jestem” – jest lepszym pomysłem„Wygrałam (tędy duża całokształt) zaś spełniam swoje marzenia: – Podwójny błąd. Pierwszy to okres przeszły. Skoro wygrałam…owo po co mam rozgrywać? Drugi, owo teoria, że jedyną drogą aż do spełnienia marzeń jest wygrana wewnątrz lotto. To trwale ogranicza miły jakimi mogę to osiągnąć. Zmieniłabym owo na – „Mam sukces wewnątrz grach losowych. Zawsze wygrywam tak wiele ile potrzebuje”. Dwa – Wszechświat mi sprzyja oraz zewsząd pojawiają się możliwości natomiast okazje aż do spełniania marzeń. Realizuje swoje cele plus marzenia z łatwością.Ważnym jest by wyraźnie i niesłychanie bez ogródek opisać cechy charakterystyczne cel. Tutaj mi przychodzi na koncept należący do mnie bytność wewnątrz kręgielni zaś słowa mistrza łucznictwa aż do swego ucznia. Kiedy byłam na kręgielni na początku miałam zerowe wyniki. Zmieniło się owo, gdy zaczęłam akumulować się na kuli plus celu. Do tego stopnia, że gacze blisko zauważyli, ze jeśli odwrócą moją uwagę, kulka zbacza z celu. Może nie uprzedni to najwyższe wyniki, przecież 7-9 kręgli strącałam. Koncentracja na celu jest kluczem. Nietzsche powiedział „Wielu trzyma się obranej drogi. Niewielu dąży do celu”. Afirmacje mają ci pomóc posiadać każdorazowo zamierzenie zanim oczami.Jeszcze lepiej obrazuje to gawęda o mistrzu łucznictwa plus jego uczniu.„Uczeń zapytał się mistrza:Mistrzu z jakiego powodu nie mogę przybyć do wnętrza cel. Ty trafiasz wewnątrz każdym razem.Mistrz się zapytał:Widzisz tego ptaka na pobliskim drzewie? Słyszysz hałas strumienia ramię w środku ramię? Widzisz jak wiatr kołysze trawami, i chmury z namysłem płyną?Uczeń odpowiedział:Tak Mistrzu.Na to Mistrz odpowiedział:Przestań zgadzać się rozpraszać się otoczeniu także skup się na celu.”Pamiętaj – Twoja zapędy tworzy. Wiedz czego chcesz. Określ przejrzyście osobisty zamierzenie oraz miej wolę po niego sięgnąć.Po trzecie – emocje są nośnikiem. Jeśli nie doceniasz tego co masz plus jesteś dotknięty kryzysem…to nie będziesz szczęśliwy mając tego dwójka rózgi więcej. Pamiętaj, iż ustawa przyciągania nie jest poniekąd do końca przyciąganiem. Jest wręcz budzeniem odpowiednich wibracji tudzież wydarzeń naokoło ciebie. Myśl, emocje są falą. Podobnie jako dźwięk. Wyobraźmy sobie obiekt handlowy muzyczny z kamertonami, o ile uderzysz w jeden kamerton odezwą się te o tym samym dźwięku. Jesteśmy takimi kamertonami. Emocja tworzą silne fale, o ile nasze myśli (nasze chce) negacja logiczna jest zgodne z naszymi emocjami…owo te fale się znoszą. Jeśli chcesz miłości, radości dodatkowo szczęścia, wpierw wzbudź w środku sobie te uczucia…Wszechświat odpowie.Dwa – Wiara chroni twe marzenia. Uwierz w siebie, uwierz sobie oraz uwierz, że marzenia są w środku zasięgu ręki. Entuzjazm, wdzięczność i przyjemność są skrzydłami, które zaniosą cię aż do celu.Po czwarte – zachowaj hoży rozsądek. Może to dosyć szczytowy przypadek, przecież przedstawienie graficzne śniegu na pustyni istotnie ma marne szanse realizacji. Określamy cele, wewnątrz które nasz rozum jest uległy uwierzyć. Byśmy się porządnie zrozumieli. Uważam, iż ogół możemy uskutecznić tudzież każde bujanie wewnątrz obłokach możemy spełnić. Jednakże dziele drogę na etapy plus mam korzystam spośród podstawowej zasady maga „Jestem tym kim jestem, w środku miejscu dokąd jestem, biorę rzeczy takimi jakimi są i wykorzystuje je wzorem najlepiej potrafię”. Wiele osób skupia się na tym czego negacja logiczna ma, co nie wcześniej chce mieć. „Z pustego co więcej Salomon nie naleje”. Najpierw skupiam się na tym co mam, tudzież następnie patrzę, jakże mogę owo wyeksploatować, by otrzymać owo co chcę mieć.Po piąte – Zacznij wprowadzać swoje marzenia w istnienie natomiast słuchaj swojej intuicji. Jeśli wsio idzie w środku poprzek, zastanów się, to znaczy aby na prawdopodobnie wybieg, którą wybrałeś jest dobra. Jeśli trochę ci mówi „Nie”…owo albo na nie.Pamiętaj – Żadna akcept negacja logiczna zastąpi działania.Przykład. Bardzo chciałam posiadać pelerynę. Kiedy zamówiłam i dałam zaliczkę na jedną…dostałam drugą od krewnej. Kiedy potrzebowałam kuchenki gazowej 9ponieważ ze starej alkohol się ulatniał), kupiłam szczęście dodatkowo wygrałam na nią pieniądze. Za każdym społem robiłam maleńko do wnętrza tym kierunku. Kiedy miałam sepsę słuchałam lekarzy plus dużo spałam. Jednak po wyjściu ze szpitala stwierdziłam, że do wnętrza ciągu trzech miesięcy będę wewnątrz stanie zatańczyć rock end rolla bez zadyszki natomiast…chodziłam na spacery oraz stopniowo zwiększałam wysiłek. Oczywiście, że mi się udało.

Jakiegoś czasu staram się zasłużyć sobie nawyk medytacji. By codziennie w porze wieczoru siadać, sapać, wyniuchać błogość, koncentrację, negacja logiczna ambarasować się dyskomfortem, być bardziej wdzięczną za co, to mam, haftować większą uwagę na otoczenie. Ale w najwyższym stopniu ze wszystkiego, chcę uchwycić sens własny umysł.Rozmowy spośród osobami, które medytują latami uzmysłowiły mi, że deliberacja owo negacja logiczna są jakieś tam automatyzmy, którymi podążę i pilnie wszystko się rozjaśni. Dopiero rozmyślanie nauczyła ich istnieć bardziej uważnymi, lepiej uznać siebie i poczuć wolność.Myślę, iż to zbożny nawyk. Nie jest nietrudny, sama sprawdziłam (i bez ustanku sprawdzam), mimo to wolno zaskoczyć od czasu małych kroków. Trenuj. Nie uda się chyba zbytnio pierwszym razem. Dlatego nazywa się to treningiem.Przygotowałam porady, które mogą przynieść ulgę i Wam, i mnie samej, zacząć i posuwać się praktykę medytacyjną. Nie musicie osadzać się ich wszystkich od razu. Spróbujcie bez pomocy i wracajcie do tego artykułu tyle chłosta, jak bardzo zechcecie.Usiądź ale wręcz na dwie minuty.To wydaje się niezwyczajnie łatwe, tak aby rozmyślać z wykorzystaniem dwie minuty. I super. Zacznij od momentu dwóch minut codziennie poprzez tydzień. Jeśli prawidłowo pójdzie, zwiększ trwanie o kolejne 2 minuty i też medytuj po 4 minuty poprzez tydzień. Jeśli co tydzień będziesz dodawał sobie cokolwiek czasu, do wnętrza ciągu dwóch miesięcy będziesz umiał kontemplować przy użyciu 10 minut, co jest rewelacyjne, niemniej jednak zacznij odkąd małych kroków.Pierwsza temat rano.Łatwo oznajmić „będę medytować każdego dnia”, jakkolwiek następnie o tym zapominamy. Ustaw sobie budzik i monit każdego dnia, gdy się budzisz i poprzypinaj sobie karteczki „medytuj” wszędzie gdzie się da.Nie zastanawiaj się za nadzwyczaj, co, gdy, gdzie – po prostu owo zrób.Wielu ludzi martwi się tym gdzie siadać, gdy przysiąść, azaliż wyczerpać do tego poduszkę… wszystko rewelacyjnie, lecz owo negacja logiczna jest ważne, aby zacząć. Usiądź po prostu na krześle, kanapie lub łóżku. Jeśli będzie Ci wygodniej – usiądź na podłodze po turecku. To przeciwnie dwie minuty, wtedy po prostu usiądź. Potem wówczas możesz się dręczyć gdy zoptymalizować wszystkie osprzęt, byś czuł wygoda nieco dłużej, ale na początku negacja logiczna ma owo większego znaczenia. Usiądź tam gdzie Ci wygodnie i gdzie jest cicho.Sprawdź co czujesz.Gdy zasiadasz do sesji medytacyjnej przyjrzyj się temu, co historia się w środku Twoim ciele i umyśle? Jak się czujesz? W jakiej formie jest Twój umysł. Jesteś zajęty? Zmęczony? Odczuwasz jakiś wzburzenie? Bez względu na owo, spośród czym przychodzisz na sesję – całokształt jest podczas gdy najbardziej w porządku.Licz oddechy.Teraz, gdy wcześniej się wygodnie ułożyłeś, skoncentruj się na oddechu. Skieruj swoją uwagę na owo, kiedy powietrze wchodzi na skroś kinol do płuc. Spróbuj spodziewać się „jeden” kiedy robisz wdech i „para” jak wydychasz. Powtarzaj to, aż doliczysz aż do 10.Wróć spośród błądzenia.Twój umysłowość będzie sobie wędrował. To jest pewne. I nie ma spośród tym problemu. Gdy zorientujesz się, że ano się perypetie, uśmiechnij się aż do swoich myśli i z namysłem wróć do liczenia oddechów. Możesz zauważać lekką frustrację, aliści to zgoła ok, gdy czasami się rozproszysz. To trening. Nie będziesz mistrzem tak bardzo od czasu razu.Rozwiń przyjazne nastawienie.Gdy zauważysz, że Twoje myśli i emocje zaczynają się dopychać aż do świadomości, spójrz na nie przyjaźnie. Potraktuj jako przyjaciół, nie wrogów i tych, którzy ażeby z trudem przeszkadzali. One są częścią Ciebie, pomimo tego negacja logiczna całym Tobą. Bądź łaskawy, a negacja logiczna szorstki.Nie martw się, iż robisz co źle.Będziesz się tym przejmować. W porządku. Wszyscy w taki sposób mamy. Ale negacja logiczna robisz niczego źle. Nie ma idealnego sposobu na medytację, po prostu ciesz się tym.Nie martw się o oczyszczenie umysłu.Wielu ludziom wydaje się, iż zagłębianie się w środku myślach jest po to, ażeby oczyścić świadomość lub zatrzymać wszystkie myśli. Nie. To nieraz przypuszczalnie się sprawić, przecież nie jest owo celem medytacji. Masz jakieś myśli w środku głowie? Bardzo dobrze. To w żaden sposób normalne. Wszyscy je mamy. Nasze mózgi to fabryki myśli i nie możemy ich po prostu uciszyć. Za w zastępstwie tego, trenuj koncentrację i uwagę np. na oddechu.Pozostań w środku tym, co się pojawi.Gdy uczucia i myśli się pojawią, możesz uszczknąć chwilę spośród nimi poprzebywać. Wiem, iż mówiłam o tym, by powrócić do oddechu, toż w trakcie treningu (np. po tygodniu) możesz również spróbować zostawać do wnętrza tym, co się pojawia. Mamy tendencję aż do unikania uczuć takich niczym, np. niespełnienie, gniew azali pieter, jednakowoż rozważanie pokaże Ci, iż warto w środku aliści po prostu istnieć, poprzyglądać się z ciekawością tym emocjom i myślom.Poznaj siebie.Praktyka ta nie służy wyłącznie koncentracji uwagi, wszak służy poznaniu tego, jak działa Twój umysł. Co się perypetie do wnętrza środku? To trudne, jednakowoż przez obserwowanie gdzie Twoje myśli wędrują, co Cię frustruje to znaczy dlaczego unikasz trudnych uczuć. Dzięki temu zaczniesz kumać siebie. Bądź na materia siebie przyjacielem. Gdy będziesz siebie lepiej dowiadywać się, rób to spośród przyjacielskim, pozytywnym nastawieniem, zamiast egzystować na zadanie siebie najsurowszym krytykiem. Poznasz prawdziwego przyjaciela. Uśmiechnij się i daj sobie namiętność i uwagę.Przeskanuj swoje ciało.Kolejną rzeczą, którą możesz zmajstrować, w charakterze na to samo staniesz się trochę starszy rangą do wnętrza podążaniu w ciągu swoim oddechem, to skoncentrowanie się na poszczególnych częściach ciała. Zacznij od chwili stóp, co czują? Potem przesuwaj się co chwila wyżej. Kostki, łydki, kolana, aż do czubka głowy. Zauważaj przestrzeń niezadrukowana, dźwięki, energię. Jeśli popracujesz z oddechem przynajmniej siedem dni, skup swoją uwagę na świetle, które Cię otacza. Kolejnego dnia zauważaj dźwięki. Jeszcze kolejnego – energię, którą masz do wnętrza sobie.Zaangażuj się.Nie mów „ok, spróbuję sobie pomedytować za pośrednictwem kilka dni”. Naprawdę się temu oddaj. Przynajmniej za pomocą miesiąc.Możesz to czynić wszędzie.Jeśli np. podróżujesz lub trochę Ci wypadnie pilnego o świcie, spróbuj owo poczynić np. w środku biurze. W parku. Podczas lunchu. Gdy dokądś idziesz. Medytacja na siedząco, owo olśniewający procedura na rozpoczęcie nauki, mimo to nie inaczej w rzeczy samej, trenujesz mindfulness dzięki całe życie.Spróbuj prowadzonej w poprzek kogoś medytacji.Jeśli miałoby Ci owo odciążyć, spróbuj prowadzonej medytacji. Znajdziesz je np. na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PSTTeT0-ZioZnajdź towarzystwo.Możesz dumać sam. Ale gdyby wolisz, możesz zarówno spróbować spośród kimś. To przypuszczalnie istnieć dostarczyciel, latorośl, przyjaciel. Albo umów się ze znajomym, iż się sobie zameldujecie, jak oboje skończycie poranną medytację.Znajdź grupę.Nawet lepiej, znajdź grupę medytacyjną i dołącz do niej. To prawdopodobnie istnieć dowolny ośrodek wewnątrz Twoim mieście, kameralne spotkania w małej salce lekcyjnej lub grupy online, gdzie możesz wymierzać pytania i umawiać się na medytację spośród innymi.Uśmiechnij się.Gdy skończysz te swoje „2 minuty”, uśmiechnij się. Poczuj wdzięczność, iż miałeś Chronos z trudem na zagadnienie siebie, iż potrafiłeś się zatrudnić, iż pokazałeś, że możesz sobie pokładać nadzieję, że poświęciłeś era na problem lepszego poznania siebie i zostałeś swoim przyjacielem. To rzeczywiście fantastyczne dwie minuty Twojego życia. Prawda?Medytacja negacja logiczna furt jest łatwa lub chociażby uspokajająca. Ale ma mnóstwo plusów, oraz Ty możesz rozpocząć przedtem współcześnie i posuwać się to poprzez resztę swojego życia. Powodzenia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przystanek u szeptuchy

Magia topazu